Kā pagatavot kaudzi

Kā izgatavot akumulatoru

Akumulators ir datu struktūra, kas seko lūpas -in, vispirms) principā, ti, pēdējais ievietotais elements ir pirmais, kas tiek noņemts. To plaši izmanto programmēšanā, lai atrisinātu vairākas problēmas. Šajā rakstā iemācīsimies, kā vienkārši un efektīvi izveidot kaudzi.

1. solis: kaudzes struktūras definēšana

Lai izveidotu akumulatoru, mums jādefinē struktūra, kas saglabās elementus. Tam mēs varam izmantot masīvu. Izveidosim klasi ar nosaukumu “kaudze”, kurai būs masīvs kā atribūts:



Klases kaudze {
Konstruktors () {
This.pile = [];
}
}

2. solis: elementu pievienošana akumulatoram

Tagad, kad mums ir kaudzes struktūra, mēs varam tam pievienot elementus. Šim nolūkam izveidosim metodi ar nosaukumu “Push”, kas saņems elementu kā parametru un pievienos to masīva beigām:



Klases kaudze {
Konstruktors () {
This.pile = [];
}

Push (elements) {
This.pil.push (elements);
}
}

3. solis: elementu noņemšana no kaudzes

Papildus elementu pievienošanai mums arī jāspēj tos noņemt no kaudzes. Šim nolūkam izveidosim metodi ar nosaukumu “pop”, kas noņems pēdējo pievienoto elementu:



Klases kaudze {
Konstruktors () {
This.pile = [];
}

Push (elements) {
This.pil.push (elements);
}

pop () {
atgriezt šo.pop ();
}
}

4. solis: akumulatora augšdaļas augšdaļas pārbaude

Visbeidzot, izveidosim metodi ar nosaukumu “TOP”, kas atgriezīs akumulatora augšdaļas augšdaļu, ti, pēdējais pievienotais elements:



Klases kaudze {
Konstruktors () {
This.pile = [];
}

Push (elements) {
This.pil.push (elements);
}

pop () {
atgriezt šo.pop ();
}

Tops () {
Atgriezt šo.pillu [this.pilha.length - 1];
}
}

Izmantojot akumulatoru

Tagad, kad mūsu kaudze ir gatava, mēs to varam izmantot šādi:



Consta mypilha = jauna kaudze ();
mypilha.push (1);
mypilha.push (2);
mypilha.push (3);

console.log (mypilha.topo ()); // Izeja: 3

mypilha.pop ();

console.log (mypilha.topo ()); // Izeja: 2

gatavs! Tagad jūs zināt, kā padarīt kaudzi vienkārši un efektīvi. Atcerieties pielāgot kodu saskaņā ar jūsu izmantoto programmēšanas valodu. Es ceru, ka šis raksts ir bijis noderīgs un ka jūs varat izmantot šīs zināšanas saviem projektiem.