Kas ir abstrakcija programmēšanā

Kas ir abstrakcija programmēšanā?

Abstrakcija ir pamatjēdziens programmēšanā, kas ļauj vienkāršot sistēmas sarežģītību, koncentrējoties tikai uz attiecīgajiem problēmas risināšanas aspektiem. Tas ir veids, kā parādīt reālus pasaules objektus vai idejas vienkāršākā un saprotamākā veidā.

Kā darbojas abstrakcija?

Programmēšanas abstrakcija ietver klašu un objektu izveidi, kas attēlo reālas pasaules entītijas vai abstraktus jēdzienus. Šīm klasēm un objektiem ir atribūti un metodes, kas nosaka to īpašības un izturēšanos.

Piemēram, iedomājieties, ka mēs izstrādājam bibliotēkas sistēmu. Mēs varam izveidot klasi ar nosaukumu “Book”, kurai ir tādi atribūti kā nosaukums, autors un publicēšanas gads, kā arī tādas metodes kā kreditēšana un atgriešanās. Šī klase abstrahē ar grāmatu saistītās īpašības un darbības.

Abstrakcijas ieguvumi

Abstrakcija sniedz vairākas priekšrocības programmatūras izstrādei:

  • Vienkāršošana: ļauj jums rīkoties ar sakārtotākas un strukturētas sistēmas sarežģītību.
  • koda atkārtota izmantošana: Abstraktas klases var izmantot par pamatu jaunu klašu izveidošanai, laika un pūles ietaupīšanai.
  • Viegla apkope: Izmaiņas abstraktā klasē var atspoguļot visas klases, kas to izmanto, atvieglojot sistēmas uzturēšanu.
  • Programmēšanas programmēšanas piemērs

    Apskatīsim praktisku programmēšanas piemēru programmēšanā:


    valoda
    piemērs

    Šajā piemērā mums ir abstrakta klase ar nosaukumu “dzīvnieks”, kas nosaka abstraktu metodi “izstaro” un “vārda” atribūtu. “Suns” un “kaķis” klases manto no “dzīvnieka” klases un īsteno “Emitsom” metodi atbilstoši katra dzīvnieka raksturīgajai skaņai.

    “Galvenajā” metodē mēs izveidojām “suņa” un “kaķu” klases objektus un sauca katra “Emitsom” metodi, parādot katra dzīvnieka izstaroto skaņu.

    Secinājums

    Abstrakcija ir būtisks jēdziens programmēšanā, kas ļauj tam vienkāršot sistēmas sarežģītību, padarot to saprotamu un ērtāku. Izveidojot nodarbības un abstraktus objektus, mēs varam attēlot reālās pasaules vai koncepciju vienības vienkāršāk un organizēt.

    Es ceru, ka šis raksts ir palīdzējis labāk izprast, kas ir abstrakcija programmēšanā. Ja jums ir kādi jautājumi vai ieteikumi, atstājiet to komentāros!

    java


    publiska abstrakta klases dzīvnieks {
    Privāts virknes nosaukums;

    Publisks abstrakts void izstarojums ();

    Public void setName (virknes nosaukums) {
    this.name = name;
    }

    Publiskā virkne getName () {
    Atgriešanās vārds;
    }
    }

    sabiedriskā klase paplašina dzīvnieku suņus {
    Public void emit () {
    System.out.println ("au au!");
    }
    }

    Sabiedriskās klases kaķis paplašina dzīvnieku {
    Public void emit () {
    System.out.println ("Miau!");
    }
    }

    Sabiedriskās klases galvenā {
    Public static void Main (virkne [] args) {
    Dzīvnieku suns = jauns suns ();
    dog.setName ("rex");
    Sun.emitirsom ();

    Dzīvnieku kaķis = jauns kaķis ();
    Cat.setName ("FRAJOLA");
    Cat.emittirsom ();
    }
    }